Blacksad - Under the Skin
Bu sırada yükselen yıldız Robert Yale kariyerinin en önemli dövüşü için ringe çıkacakken esrarengiz bir şekilde kaybolur.
Joe’nun kızı Sonia Dunn kulübü devralır ve finansal sıkıntılar ile baş etmek zorundadır. Kadın, Yale’in kayboluşunu araştırması ve kayıp adamı bulması için özel dedektif John Blacksad’ı tutar. Bu uğursuz dava, dedektifimizi New York’un en karanlık ve kasvetli derinliklerine götürecektir.
Gerçekçi karakterleri ve inanılmaz 1950’ler hissi ile BLACKSAD: Under the Skin, tıpkı adını aldığı çizgi roman serisi gibi ürkütücü ve karanlık bir dedektiflik hikayesi vadediyor.