BLACKTAIL - Orijinal Oyun Müzikleri
Kendini BLACKTAIL Orijinal Oyun Müziklerinin akışına bırak. Rüyayı andıran Slav temasının modern notalar ve dijital seslerle birleşiminin oluşturduğu eşsiz kontrast, BLACKTAIL'ın dünyasına hayat veriyor.
Arkadiusz Reikowski'nin bestelediği, Robot Koch, Zazula Vokal Grubu, Bartosz Pałyga ve CZELUSC kolektifinin seslendirdiği müzikler; Yaga'nın yol aldığı güneşli çayırlardan karanlık zindanlara kadar heyecan dolu her anına eşlik ediyor. Müzikler, eşi benzeri olmayan bu kasvetli masal diyarına duygusallık katıyor.