Blasphemous
The Miracle olarak bilinen kötü bir lanet Cvstodia diyarına ve onun sakinlerinin üstüne çöktü.
"Silent Sorrow" katliamından sağ kurtulan yegâne kişi olan The Penitent One olarak oyna. Ölüm ve yeniden doğumun sonsuz döngüsü içine sıkışmış bir şekildeyken dünyayı bu korkunç kaderden kurtarmak ve ıstırabının kaynağına ulaşmak senin elinde.
Doğrusal Olmayan Bir Dünyayı Keşfet: Farklı ortamlarda ilerlerken korkutucu düşmanların ve ölümcül tuzakların üstesinden gel, Cvstodia'nın karanlık ve gotik dünyasında kefareti ara.
Acımasız Dövüş: Düşmanlarını katletmek için suçun kendisinden doğan kılıç olan Mea Culpa'nın gücünü serbest bırak. Yoluna çıkan her şeyi yok ederken yıkıcı yeni kombolar ve özel hareketler edin.
Dizilimini Özelleştir: Hayatta kalman için sana yeni beceriler veren ve istatistiklerini yükselten Relic'leri, Rosary Bead'leri, Prayer'ları ve Sword Heart'ları keşfet ve kuşan. Oynayış tarzına uyması için farklı kombinasyonları dene.
Cvstodia'nın Gizemlerini Keşfet: Dünya acı çeken ruhlarla dolu. Bazıları sana yardım teklif ederken bazıları bunun karşılığında bir şeyler istiyor. Ödül kazanmak ve içinde yaşadığın karanlık dünyayı daha iyi anlamak için bu acı çeken karakterlerin hikâyelerini ve kaderlerini açığa çıkar.