Blasphemous - Digital Deluxe Edition
The Miracle olarak bilinen kötü bir lanet Cvstodia diyarına ve onun sakinlerinin üstüne çöktü. Diyarı lanetinden arındırmak ve Cvstodia halkına yardım etmek istiyor musun? O halde Blasphemous Digital Deluxe Edition tam senin aradığın şey.
Blasphemous Oyunu "Silent Sorrow" katliamından sağ kurtulan yegâne kişi olan The Penitent One olarak oyna. Ölüm ve yeniden doğumun sonsuz döngüsü içine sıkışmış bir şekildeyken dünyayı bu korkunç kaderden kurtarmak ve ıstırabının kaynağına ulaşmak senin elinde.
Dijital Çizgi Roman: Dijital çizgi roman ile bizimle birlikte Blasphemous'tan öncesine bir yolculuğa çık.
Blasphemous Orijinal Oyun Müzikleri: Blasphemous orijinal oyun müzikleri ile Cvstodia diyarına ve farklı arazilerine taşın.
"Alloy of Sin" Kaplaması: "Alloy of Sin" kaplaması ile karşına çıkan tüm düşmanları yok et.