Blasphemous 2 - Complete Sacrament Edition
The Blasphemous 2 Complete Sacrament Sürümü ile ana oyun ve Mea Culpa genişleme paketi, muhteşem dijital çizim kitabı ve orijinal oyun müzikleri bir arada.
Blasphemous 2, hakkını sonuna kadar verip sonsuz gazabını tattıracağın yepyeni eşsiz silahların yanı sıra beceri setini özelleştirip geliştirme fırsatı da sunuyor. Unutma, zafer hiç olmadığı kadar yakınında.
Meşhur Mea Culpa'yı dövmek için yepyeni bir maceraya atıl. Cvstodia'daki unutulmuş alanlara giden patikaları açığa çıkarırken yoluna çıkan düşmanları yok et. Benimsediğin cezanın şiddetli acısını bir kez daha ellerinde hisset.
Dijital Çizim Kitabı ile Blasphemous 2'nin muhteşem dünyasını ve yapım sürecini keşfet.