Borderlands 3: Director's Cut
Borderlands 3 bir bölüm sonu canavarı, ilave hikâye görevleri, perde arkası içerikleri ve temalı üç toplanabilir eşya setini içeren Director's Cut eklentisiyle daha da büyümeye devam ediyor!
En korkutucu Varkid'e karşı cesaretini sına. Namı kana bulanmış bir efsanede duyuldu; şimdiyse Hemovorous the Invincible uyandı. Bu devasa bölüm sonu canavarı sığınağını Pandora'ya yaptı ve yalnızca en üst kademedeki ganimetlerin ve en büyük avların peşinde olan en acımasız avcılar onun üstesinden gelebilir. En iyisi bu savaşa birkaç arkadaşını daha getir ve Varkid bağırsaklarıyla kaplanmaya hazır ol. Ortalık kana bulanacak!
Bu sırada Ava, muhtemelen doğaüstü olarak gerçekleşen bazı katliamlarda bir ipucuna sahip ve bulgularını seri hâline getirilmiş bir podcast şeklinde belgelemeye karar verdi. Ava'nın silah taşıyan partneri olarak tanıdık yüzlerin yardımlarıyla Pandora, Promethea, Eden-6, ve Nekrotafeyo'da gerçekleşen gizemli olaylar hakkında cevaplar (ve ganimetler) bul.
Director's Cut'ta Mahzen Avcıları galaksiyi gezerek bir dizi cinayeti çözebilir, üç yeni Mahzen Kartı'yla ganimet toplayabilir ve Borderlands 3'ün gelişim sürecinde yaşanan ve daha önce hiç görülmemiş içeriklerin tadını çıkarabilir. Ayrıca Borderlands 3'ün başlangıç sürecini, yapılan gafları ve oyundan çıkartılan içeriklerle birlikte perde arkasında yaşanan olayların bir derlemesini inceleyebilirsin. Daha bitmedi! Bunlara ek olarak konsept tasarımları, resimli taslakları, kayıp haritaları ve gelişim sürecindeki Borderlands 3 görüntülerini keşfedebilirsin.
Director's Cut'ta yakında gelecek olan temalı ganimetler paketlerine ulaşmanı sağlayacak üç Mahzen Kartı bulunmakta! Mahzen Kartları yayınlandığında bir dizi görünüm ögesinin yanı sıra son derece güçlü teçhizatların kilidini açmak için etkinleştirilebilip seviyeleri artırılabilecek. Borderlands'in artık aramızda olmayan ve en sevilen kahramanlarından bazılarını onurlandıran ögeler içeren ilk Mahzen Kartı, Director's Cut'ın yayınlanmasıyla birlikte ilk çıkışını yapacak. Birden fazla Mahzen Kartı kullanılabilir hâle geldiğinde hangisini etkinleştirmek istediğini seçebileceksin.
Bu içerik Borderlands 3 gerektirir ve Season Pass 2'ye dâhildir. Mahzen Kartlarının ilk üçü Director's Cut'ta şimdi mevcut, diğer ikisinin ise 2021 sonlarına doğru çıkartılması planlanıyor.