Multiverse Disciples of the Vault Amara Cosmetic Pack, bir haydut olup Children of the Vault'a katılsaydı Siren Amara'nın nasıl görünebileceğini canlandırıyor!
Başlangıçta Calypsos'un onun Siren yetenekleriyle ilgili sunduğu fikirlerden etkilenen Amara, Children of the Vault'u şirketlerin ordularına karşı bir araya gelmiş kavgacı isyancılar olarak görüyor. Savaş alanında bağlılığını ve sağladığı faydayı gösterdikten sonra Tyreen, Amara'nın Siren yeteneklerini Tyreen'in arzusunun kutsal bir simgesi olan "Sinister Sister" sıfatıyla tutmasına izin verir.