Borderlands 3 - Toy Box Weapons Pack
Borderlands 3 Toy Box Weapons Paketi, benzersiz efektlere sahip Oyuncak Silahlar ve bir Oyuncak el bombası modu ve silah süs eşyası içerir. Bu içerik, Borderlands 3 Deluxe Edition ve Super Deluxe Edition'da yer almaktadır.