Bugsnax
Bugsnax'te, Bugsnax adlı efsanevi yarı böcek yarı atıştırmalık yaratıkların evi olan Snaktooth Adası'nda bir maceraya çıkacaksın. Cesur gezgin Elizabert Megafig'in davetlisi olarak geldiğinde, ev sahibinin ortalıkta olmadığını fark ediyorsun. Kampı darmadağın olmuş, takipçileri adanın dört bir yanına dağılmış ve açlar!
Snaktooth Adası'nın sırlarını çözmek senin elinde: Lizbert'e ne oldu? Bugsnax nedir ve nereden gelir? En önemlisi de tatları neden bu kadar GÜZEL?
Paketini Snax'lerle Doldur! Çeşitli düzenekleri ve yemleri kullanarak 100 farklı türden Bugsnax'i keşfet, avla ve ele geçir!
Leziz bir Maceraya adım at! Snaxburg sakinlerini takip etmek ve tekrar bir araya getirmek için Snaktooth Adası'nın çeşitli biyomlarını keşfet.
Gerçeği Açığa Çıkarmak için Derinlere Dal! Lizbert'in dışlananlar ekibi ve Snaktooth Adası'nın sırları hakkında daha fazla bilgi edinmek için tüm ipuçlarının izini sür.
İkinci Tabak için Geri Dön! Yan görevleri keşfet ve ücra patikalarda yolculuk ederek devasa ve korkutucu Bugsnax'e karşı becerilerini sına!
Kendini Evinde Hisset! Posta Kutuna gönderilen mücadeleleri tamamla, dekorasyon malzemelerini toplayarak çadırını kişiselleştir ve en önemlisi de en gözde Snax'ine şapka tak!