Bulwark: Falconeer Chronicles
Umarım bu oyunu eğlenceli ve yeni bir şeye dönüştürmek için yaptığım denemeleri beğenirsiniz.
Bulwark ayrıca geri bildirimlerinize dayanarak her geçen güncellemede gelişmeye devam ediyor.
Ursee'deki özgür insanların son kalıntılarından sorumlusunuz ve yeni bir yuva inşa etmekle görevlisiniz. Ehlileştirilmeyi reddeden acımasız bir manzaranın ürkütücü kayalıklarından ve tehlikeli sularından yontarak kule kule, duvar duvar bir dünyaya yolunuzu açın.
Bulwark - Büyük uygarlığınızı inşa ederken Büyük Ursee'yi keşfedin. Yerleşiminizi büyütmek için müzakere ve çatışmayı dengelerken kaynakları toplayın, ticaret yolları oluşturun ve dalgalara dağılmış diğer gruplarla ittifaklar kurun.
Freebuild - Standart oyundaki çatışma ve zorluklardan yoksun, rahat bir 'Freebuild Modu'nun keyfini çıkarın, kaynaklara ihtiyaç duymadan çizim yapabilir ve deneyebilir, sınırsızca inşa edebilirsiniz.
Total Conquest - Savaş Büyük Ursee'ye geldi. Her ulusla savaşmaya başlıyorsunuz, diplomasi devre dışı bırakıldı ve baskınların sıklığı ve ölçeği artırıldı. Artık sadece inşa etmek yeterli değil - şimdi hayatta kalmalısınız.
Diplomasiye, ordu kurmaya, yeni yerler ve benzersiz binalar satın almaya güç veren para birimi kaynaklardan ayrıdır, Splinters adı verilen bir para birimiyle çalışır. Bunları nüfus artışı, diğer gruplarla ticaret veya savaştan ödül olarak kazanırsınız.
Oyun sizi, kaynaklar için ticaret yolları oluşturmak dışında genellikle çok az maliyetle büyük kaleler tasarlamaya ve büyütmeye zorlar. Büyüdükçe diğer fraksiyonlardan nüfus davet edebilir ve bu nüfusların “ruh ağaçlarından” fraksiyona özgü içeriklerin kilidini açabilirsiniz.
Ancak Ursee'de herkes herkesten nefret eder ve bunu yapmak savaşa veya imparatorluğunuzla birleşen sadık müttefiklere yol açabilir. Bu sandbox kurucusunun sonuçları var!