Bulwark: Falconeer Chronicles - GunBoat DLC
Ticaret yollarını korumak için Mancer Gunboat'ın ezici ateş gücünü kullanan güçlü bir deniz komutanı; Mancer imparatorluğunuz 490 kişiye ulaştığında Ruh Ağacı'nda kilidi açılabilir ve üye alınabilir.