Bus Simulator 21 Next Stop - School Bus Extension
Tüm Angel Shores ve Seaside Valley otobüs şoförlerinin dikkatine! Yeni bir okul yılının başlamasıyla şoför koltuğuna oturup yeni bir zorluğa göğüs germenin zamanı geldi. Şehrinin çocuklarını güven içinde okullarına götür ve derslerine yetiştir!
Bus Simulator 21 Next Stop'in bu genişletmesi, yeni okul binaları, ek görevler ve NPC çocukların yanında ünlü üretici Blue Birds'ün üç ikonik Amerikan okul otobüsünü de içerir.
89 yolcu kapasiteli, 2 akslı ve 2 kapılı, 12 metrelik arka motorlu bir okul otobüsü.
2 akslı ve 2 kapılı, 12 metrelik bu benzinli okul otobüsü toplam 83 yolcu alabilir.