Captain Blood
Captain Blood, 17. yüzyılda İspanya'nın himayesi altındaki Orta Amerika'da geçen, altın ve şöhret peşindeki korkusuz bir korsan olarak oynayacağın korsan temalı bir aksiyon oyunudur. Top patlamaları, tabanca atışları, cesaret örnekleri, kılıç dövüşleri ve türlü korsan dalavereleriyle dolu çılgın maceralara atıl. Bu aksiyon dolu hack and slash türündeki oyunda yakın dövüşler, sürüyle düşman, gösterişli kombolar ve destansı bitirici hamleler içeren klasik bir dövüş sistemi bulunuyor.
Bu oyun 2000'lerde birkaç farklı versiyondan geçti ve 2010'daki son gösteriminden sonra yıllarca gün yüzüne çıkmadı. Eski heybetini günümüzün oyuncularına yönelik bir dizi modern iyileştirmeyle birleştirerek onu geri getirmenin heyecanını yaşıyoruz.