Car Mechanic Simulator 2018
Car Mechanic Simulator 2018, arabaları tamir etmeleri, boyamaları, modifiye etmeleri ve sürmeleri için oyunculara meydan okuyor.
Yeni Barn Find modülünde ve Junkyard modülünde klasik ve eşsiz arabaları bul. Hatta Car Editor'da kendi arabanı bile ekleyebilirsin.
Bunların tamamı yeni ve fotogerçekçi grafiklerle sunuluyor. Her zamankinden daha fazla araba (40+), daha fazla alet (10+), daha fazla seçenek ve daha fazla parça (1.000+) içeriyor. Kolları sıvayıp işe koyulma zamanı!