Castlevania Anniversary Collection
Konami'nin Castlevania Yıl Dönümü Koleksiyonu tarihî vampir üyeliğinin doğuşunun izini sürüyor. Beraberinde gelen, Castlevania mirasından esinlenmiş programcılar, sanatçılar ve diğerlerinin sunduğu detayları içeren eşsiz eKitap, Castlevania dünyasına yeni bir ışık tutuyor.
Konami 50. Yıl Dönümü kutlamalarının bir parçası olarak piyasaya sürülen, platform türünü tanımlamaya yardımcı olmuş olan bu zamansız klasikleri yeniden yaşayın. Belmont klanından geniş soylarına ve müttefiklerine, Castlevania Yıl Dönümü Koleksiyonu Castlevania dünyasına girmek ve Drakula'ya karşı savaşmak isteyen herkes için en iyi ilk adım!