Cave Story+
Belki de tüm zamanların en ünlü bağımsız oyunu olan Cave Story+, kişilik, gizem ve hızlı eğlence sunan orijinal bir hikâye içeriyor. Klasik 8 ve 16 bit oyunları anımsatan devasa macerada koşarak, zıplayarak, ateş ederek, uçarak ve keşif yaparak ilerle!