Chicory: A Colorful Tale
Chicory: A Colorful Tale bir boyama kitabı dünyasında geçen, istediğiniz her şeyi boyayabildiğiniz kuş bakışı bir macera oyunu. Resim yeteneklerinizi kullanarak yeni yerler keşfedecek, bulmacalar çözecek, arkadaşlarınıza yardım edecek ve dünyayı değiştireceksiniz.
Felaket! Fırçayı tutan el, usta ressam, süperstar Chicory ortadan kaybolmuş. Daha da kötüsü, onunla birlikte dünyanın renkleri de kayıplara karışmış. Chicory'nin en büyük hayranı olarak iş size düşüyor: Fırçayı ele alıp ustanın yerini doldurmak! Kolay iş değil elbette, ama bu yükü omuzlamaya hazırsınız... Muhtemelen!
10 saati aşkın oynanış ile posta teslimatı, resim dersleri, fotoğrafçılık ve benzeri yan görevleri deneyimleyin.