Child of Light: Ultimate Edition
Ubisoft Montreal bünyesindeki yetenekli bir ekibin UbiArt Framework kullanarak geliştirdiği Child of Light, özenle hazırlanmış ahenkli bir hikâye sunan masalsı bir rol yapma oyunu. Adeta canlı bir tabloyu andıran Lemuria'nın nefes kesen güzelliği, uzun zamandır kayıp bir dünyayı keşfetmeye çağırıyor.
Lemuria'daki yolculuğun boyunca orman ruhlarından konuşan farelere, hınzır cadılardan deniz yılanlarına kadar pek çok garip yaratıkla karşılaşacaksın. Muhteşem mekanlar ve heyecan dolu zindanlar sunan muazzam bir dünyayı keşfet. Aurora çalınan ışığı geri aldıkça bu dünya da değişecek.
Aurora olarak, ateş böceği Igniculus ve diğer yoldaşlarınla birlikte, güneşi, ayı ve yıldızları geri getirme mücadelesinde düşmanlara karşı Aktif-Zamanlı Savaş Sistemini kullanarak dövüş. Derin bir ekip sistemi ve ekibinin çeşitli yetenek ağaçlarını kullanarak düşmanları alt et. Akıcı bir şekilde çalışan giriş-çıkışlı koop çok oyuncu modunda bir arkadaşınla birlikte Aurora ve Igniculus olarak oyna.