Circus Electrique
Sirk Devleri (Strongmen), Ateş Üfleyenler, (Fire Blowers) Zincirden Kurtulma Sanatçıları (Escape Artists), Palyaçolar (Clowns) ve diğer klasik sirk performans sanatçılarının becerilerini test et. Toplamda 15 oynanabilir karakter var ve her biri derin taktiksel çatışma seçeneklerine sahip. Son derece abartılı düşmanlara karşı savaşmak için en ideal akrobatik sanatçı grubunu bir araya getir.
Kaosa rağmen, gösteri devam etmeli! Dünyanın dört bir yanından gelen en yetenekli performans sanatçılarını işe alıp eğiterek sirki yeniden eski görkemli günlerine getirip geliştir. Performans sanatçılarının becerileri, aralarındaki uyum ve genel Adanmışlık (Devotion) düzeyi birlikte tek bir gösterinin maddi başarısını belirleyecek ve hem Amelia'nın görevi hem de herkesin parasını alıp mutlu olması için her bir şiline ihtiyacın olacak.