Circus Electrique Dijital Çizim Kitabı ve Oyun Haritaları
Dijital Çizim Kitabı: 20. yüzyılın başlarında yaygın olan steampunk sirk posterlerinden ilham alıyor. Oyun Haritaları: Circus Electrique'te seni altı zorlu bölge bekliyor. Bu dijital haritalar ile yolunu dikkatli bir şekilde çiz.