Cities: Skylines - Calm the Mind Radio
Şehir inşa etmek seni strese mi sokuyor? Oyundaki ikinci rahatlama istasyonu Calm the Mind Radio kanalını aç ve mimari iş akışına sakin melodiler eşliğinde devam et.