Cities: Skylines - Content Creator Pack: Map Pack 2
Cities: Skylines, klasik şehir kurma simülasyonunun modern bir versiyonudur. Oyun, gerçek bir şehri yaratıp idare etmenin heyecanını ve zorluklarını yaşatabilmek için bir taraftan şehir kurma tecrübesinin oturmuş yapısını korurken diğer taraftan yeni oynanış unsurları sunarak bu tecrübeyi genişletiyor.