Cities: Skylines - Natural Disasters
Natural Disasters, belediye başkanı oyuncuları her alanda zorlayacak bir seri felaket içeriyor. Erken uyarı sistemleri ve acil durum rotaları, yıkıcı felaket etkileri ve yaşam alanlarını yeniden inşa etmeye çalışan nüfusla ilgilenme görevi seni bekliyor. Bu genişleme paketi ayrıca Cities: Skylines'ı yeni bir senaryo editörü ve oynanış moduyla güncelliyor; bu sayede oyuncular kendi şartlarını yaratarak kendi zaferlerini veya mağlubiyetlerini yaşayabiliyor.
Büyük Güç, Büyük Müdahale Yetenekleriyle Birlikte Gelir: Erken uyarı sistemleri, önlemler ve helikopter ile tahliye sistemleri gibi müdahale araçlarıyla felaketler için planlar yap ve gerektiğinde onları uygula – nihayet "Comet Sighted" ifadesinin anlamlı olduğu bir Paradox oyunu.
Görev Odaklı Senaryo Modu: Natural Disasters genişletmesi, felaket uzmanlarına meydan okuyacak, önceden hazırlanmış beş senaryo içerir; bu senaryolar kapsamında şehir kurma, kazanma ve kaybetme koşulları, zaman sınırları ve daha birçok özel oyun hedefi sunar! Natural Disasters Senaryoları, tüm oyuncular için ücretsiz bir güncelleme olan Senaryo Editörüne de dâhil olarak oyuncuların kendi özel senaryolarını yazmaları için birçok seçenek sunuyor.
Radyo Video Oyununu Kurtarır: Tahliye uyarılarını ve acil durum alarmlarını hızlıca yaymana yardımcı olacak yeni bir yayın ağına sahipsin.