City of Brass
Deneyimli BioShock geliştiricileri tarafından oluşturulan birinci şahıs aksiyon macera oyunu City of Brass'ta gözü pek bir hırsız olun.
Pala ve çok amaçlı bir kırbaç kuşanarak Binbir Gece Masalları temalı gösterişli metropolün merkezine ulaşmak için herkesi kırbaçtan geçirecek, tuzak kurup oltaya getireceksiniz veya zamanınız tükendikçe ölümle yüzleşeceksiniz.