25 yıl önce RTS türünü tanımlayan Command & Conquer ve Red Alert, Petroglyph Games'deki eski Westwood Studios ekip üyeleri tarafından 4K olarak yeniden düzenlendi. Bu sürüm, üç genişletme paketinin hepsini, yeniden düzenlenen çok oyunculu modunu, modernize edilmiş kullanıcı arayüzünü, Harita Düzenleyicisini, daha önce hiç yayınlanmayan FMV görüntülerinin bulunduğu bonus galeriyi ve Frank Klepacki tarafından yeniden düzenlenen 7 saatten uzun efsanevi oyun müziklerini içerir.