Commandos: Origins - Deluxe Edition Yükseltmesi, gerçek zamanlı taktik alanında türü tanımlayan bir seri olan Commandos'un zengin tarihini araştırarak ve bu arada bazı olağanüstü güzellikler ekleyerek serinin hayranları için benzersiz bir deneyim sunuyor.
Commandos: Origins'te oynayabileceğiniz 6 Commandos karakteri için Commandos 2: Men of Courage'daki görünümü geri getiren 6 özel görünüm ve karakter portresi ile geçmişe yolculuğunuzu. Günümüze döndüğümüzde, yazdırmaya veya bilgisayarınızda kullanmaya hazır dijital bir Commandos: Origins takvimi ile zamanınızı takip edebilirsiniz. Orijinal film müziğinin özenle hazırlanmış bu 15 senfonik parçasının zorlu İkinci Dünya Savaşı ortamlarına götürmesine izin verin. Ayrıca, bu paketle birlikte, kendi Komando Büstünüzü oluşturmak için kullanabileceğiniz Yeşil Bereli için benzersiz bir 3D baskı şablonu da alacaksınız.
Eski Görünümler: Bu paket ile Commandos: Origins'in 6 Commandos'u görsellerini Commandos 2: Men of Courage'ın klasik tarzını yansıtacak şekilde değiştirebilir.
Dijital Takvim: Oyundan 12 benzersiz motif içeren bu dijital takvim, günlük hayatınıza biraz Commandos ruhu katıyor.
Orijinal Film Müziği: Orijinal film müziğinin özenle hazırlanmış bu 15 senfonik parçasının zorlu İkinci Dünya Savaşı ortamlarına götürmesine izin verin.