Cook, Serve, Delicious! 3?!
Milyonlar satan serinin bu devasa devam oyununda, savaşın yıkıcı etkilerini yaşayan Amerika çapında yüzlerce farklı yemeği dağıtırken, yemekleri pişir, servis et ve yemek kamyonu yönet!
Milyonlar satan Cook, Serve, Delicious! serisinin bu devasa devam oyununda yola koyul ve güvenilir robot ekibin Whisk ve Clever ile birlikte Iron Cook Foodtruck Championships'e katılmak için Amerika Birleşik Devletleri'ni boydan boya gez.
Savaştan zarar görmüş ve radikal bir şekilde değişim yaşamış 2042 Amerika'sında geçen, hızlı tempolu aksiyon sunmak için tamamen yeniden tasarlanmış olan bu yeni oyun yapısında, yüzlerce seviyede, yüzlerce yemek pişireceğin (seriye eklenmiş yepyeni pek çok yemek de dâhil) yepyeni bir hikâye odaklı mücadeleyi baştan sona oyna ya da istediğin zaman açılıp kapanabilen yepyeni Chill Mode (Rahatlama Modu) ile gevşemeye hazır ol!