Crayta
Crayta, oyun evrenini genişleten oynaması ücretsiz bir oyun yapma oyunudur! Arkadaşlarınla, ailenle ve dünyanın geri kalanıyla muhteşem çok oyunculu oyunlar oyna ve yarat!
Kullanıcılar tarafından yaratılmış, sürekli büyüyen çok oyunculu oyun kütüphanesindeki sayısız oyunu oyna.
Korsanlar Crayta'ya doğru yelken açtı! Tayfanı topla ve seni Crayta'nın yeni sezonu Cursed Galleons'ta bekleyen hazineleri açığa çıkarmak için açık denizlere yol al!
Crayta, Unreal Engine 4 üzerinde inşa edilen ve tamamen işbirliğine dayalı bir oyun yaratma platformudur. Arkadaşlarınla maceraya atılabilir ve onlarla beraber oyunlar yaratabilirsin. Yeni sezonumuz Cursed Galleons'ta oyunlarını yaratırken kullanabileceğin çeşitli ağlar ekleniyor.
Creator Challenge'ları tamamladıkça XP kazan ve ücretsiz Cursed Galleons Battle Pass'te ilerledikçe onlarca kozmetiği aç! Korsan temalı kıyafetler, ifadeler ve diğer kozmetiklerle birlikte kendini Crayta'nın yeni sezon içeriğine bırak.