Bu sorun, grafik kartınızla ve çapraz saç aksesuarınızı üzerine yerleştirmek için kullandığımız harici tarayıcı penceresi arasındaki uyumsuzluktan kaynaklanan son derece az sayıda makinede meydana gelir.
Crosshair X'i başlatacağınız Epic Games Kütüphanesini açın.
3. Crosshair X başlatma düğmesinin yanındaki ayarları açmak için üç noktaya tıklayın.
Crosshair X'i yeniden çalıştırın.
1. Uygulamanın 'Yardım' sayfasına gidin ve sorunuzun cevabını içeren içeriklerimize bakın.