Crying Suns
Crying Suns, gizemli bir şekilde çöken bir imparatorluğu araştıran bir uzay filosu komutanı olarak oynayacağın taktiksel bir rogue-lite oyunudur. Hikâye bakımından zengin bu deneyimde, her başarılı deneme ile İmparatorluk ve kendin hakkındaki gerçeği ortaya çıkaracaksın.
700 yıllık barış ve refahın ardından, Galaktik İmparatorluk birdenbire paramparça oldu. İnsan efendileri için her şeyi yapan tanrısal makineler olan OMNI'ler, gizemli bir şekilde kapandılar. Ve uzun zamandır kendi başına hayatta kalma yetisini kaybetmiş olan insanlık, yok olma tehlikesiyle karşı karşıya. Ancak Galaksinin uzak bir köşesinde, bir buz ve kaya gezegeni olan Gehenna aynı zamanda İmparatorluk Teknolojisinin ulaştığı en yüksek teknolojilere sahip çok gizli bir tesis ve insanlığın kurtulmak için son şansı.
Yıldız savaşlarına katılan gelmiş geçmiş en iyi İmparatorluk Amirali, adeta bir savaş makinesi olan Ellys Idaho'nun organik bir klonusun; tuhaf, karanlık bir mizah anlayışına sahip, çalışır durumdaki son OMNI olan Muhafız Kaliban tarafından bu gezegende uyandırıldın.
Görevin: İmparatorluğun şu anda kaosa gömülmüş, saldırgan kümeleri arasında bir savaş gemisini ustaca yönetmek ve OMNI'leri yeniden çalıştırmaya ve tüm insanlığın geleceğini kurtarmaya çalışmak. Dikkat et; tek bir yanlış hareketin, sonunu getirebilir. Ama artık Gehenna'yı terk etmen gerekiyor... Çünkü zaman dolmak üzere.