Crysis 2 Remastered
Çığır açan Crysis'te yaşanan olaylardan sonra uzaylılar, iklim felaketleriyle boğuşan dünyaya geri dönüyor. New York'u yakıp yıkan ve insanlığın varlığını tehdit eden bir saldırıya başlayan uzaylılara karşı koyabilecek teknolojiye bir tek sen sahipsin. Geliştirilmiş Nanozırh 2.0'a sahip bir süperasker olarak zırhın son teknoloji Gizlilik, Koruma ve Güç yeteneklerini kullanarak savaş alanına uyum sağlamalısın. İnsanlığı kurtarmak için mücadele ederken gerçek zamanlı olarak Nanozırhını ve silahlarını özelleştir, inanılmaz yeni güçlerin kilidini aç.