Crysis 3 Remastered
Unutulmaz birinci şahıs nişancı oyunu Crysis 3'ün tek oyunculu hikâyesini günümüz donanımları için optimize edilen Crysis 3 Remastered ile yeniden deneyimle.
Crysis 3 Remastered'da dünyanın kaderi bir kez daha senin elinde. Süperasker Prophet olarak savaş alanına geri dön ve elektrikli, patlayıcı ve karbon oklar atan, otomatik yüklemeli, son derece güçlü Avcı Yayını kullanarak ulaşmak uğruna büyük çaba verdiğin barış ortamın tehdit altında. Bu ortamı tehdit eden yeni ve eski düşmanlarla mücadele et. Uzaylı Alpha Ceph için arayış devam ediyor. Ancak bu sefer New York'u dev bir nanokubbe tarafından çevrelenmiş kentsel bir yağmur ormanına dönüştüren C.E.L.L. şirketinin ardında yatan gerçeği de ifşa etmen gerekiyor. Efsanevi Nanozırhın ile birbirinden farklı yedi bölgede mücadeleni verirken gitmek istediğin yola göre durumu değerlendirmeli, uyum sağlamalı ve saldırmalısın. Hedeflerine ulaşıp insanlığın sessiz kahramanı olmak için Nanozırhın üstün teknolojisini kullanarak rakiplerini silip süpür ya da hedeflerine gizlice ulaş. Dünyayı istediğin şekilde kurtar.