Cursed to Golf
Tehlikelerle, güçlendirmelerle ve yeniden oynanabilirlikle dolu bu maceradan sağ çıkacak mısın, ebediyen golf oynamakla mı lanetleneceksin?
Uluslararası bir turnuvada kazanacak vuruşu yapmak üzereyken çılgın bir kaza sonucu sıkışıp kaldığın Golf Arafı'nda (Golf Purgatory) Lanetli Golfçü (The Cursed Golfer) olarak oyna! Efsaneye göre Golf Arafı'nın (Golf Purgatory) şeytani sahalarında oynadıkça yaşayanların diyarına geri dönecek ve daha da önemlisi kazanmak üzere olduğun ödülün sahibi olacaksın. Her bir saha hayaletimsi bir Efsanevi Caddie (Legendary Caddie) tarafından yönetiliyor, kendisi intikam ve hayata dönüş görevinde sana yardımcı olmak için golfün mistik yollarını sana öğretecek.
Cursed to Golf, golfe ve roguelike alt türlerine yeni bir soluk getiriyor. PAR Count içinde bir delikten çıkış yolunu bul ya da lanetin seni sahanın en başına götürsün! Mücadeleyi daha da zorlaştırmak için bu sahalarda kumlu ve zorlu alanlara ek olarak yüksek hızlı pervaneler, dikenler, TNT kutuları, ışınlayıcılar ve çok daha fazla şey yer alıyor. Klasik oyuna getirilen bu çarpık yaklaşımda bunların hepsi son derece doğal!
Golf Arafı'nın (Golf Purgatory) sonsuzluğunda sonsuza kadar golf oynamakla lanetlenmenin faydaları da var! Tüm sahaya bir bakış atmak ve seni nelerin beklediğini görmek için Birdie-Eye'ı kullan. Gerekli vuruş sayın azalıyor mu? Neyse ki altın ve gümüş Shot Idol'lar deliklere serpiştirilmiş durumda ve vuruşunu sinematik bir sunuş ile bunlardan geçirmek vuruşlarını yenileyecek. Ace Card'lar oyunu inanılmaz yöntemlerle etkilemek için sıra dışı güçlerini kullanıma sokarak durumu lehine çevirecek. Scattershot, U-Turn, Rocketball ve Mulligans akışı kendi avantajına çevirmek için hazır bekleyen 20'den fazla karttan yalnızca birkaçı!