Cyanide & Happiness evreninde tuhaf, popüler olmayan, kızıl saçlı bir yetim olarak oynuyorsun ve her şeye bakarak, konuşarak ve dokunarak dünyayı kurtarma zamanı geldi.
Tuhaf, popüler olmayan, kızıl saçlı bir yetimsin ve şimdi dünyayı kurtarma zamanı.
Coop "Go Away, Weirdo" McCarthy olarak oynuyorsun ve istediğin tek şey dünyayı daha iyi bir yer hâline getirmek. Fakat bir sorun var; kimse seni sevmiyor, okul berbat, mezuniyet balosuna birlikte gidecek kimseyi bulamıyorsun, herkes sana sataşıyor (öğretmenlerin dâhil) ve ne kadar çabalasan da her şey kötüye gidiyor. Liseden sağlam çıkabilecek misin? Seni kim sevecek? Aşkı hak ediyor musun ki? Bu oyunun adı neden Freakpocalypse? Bu soruların ve daha fazlasının yanıtlarını C&H evrenindeki her şeye bakarak, konuşarak ve dokunarak bul.
Bu fare etkileşimli macerada, Netherton halkına yardım ederek her zaman olmayı düşlediği bir kahraman olma serüvenine çıkan Coop'u kontrol et! Çevrendeki her şeyle konuş, her şeye dokun ve bak! Çekici görünen bir saat mi var? Baloya davet et! Çürüyen bir meyve mi var? Dokun!
Çok sayıda tam seslendirmeli ucubeden ve en sevdiğin kısa animasyonlardan tanıdığın arkadaşlardan bahsettik mi? Çevrendekileri toplarken, bulurken ve eğlenirken karşılaşacağın tanıdık yüzlerle göz ziyafeti yaşa! Ted Bear, Shark Dad ve Señor Cleanfist gibi ünlü karakterlerle tanış!
Netherton halkının yardıma ihtiyacı var. Hem de ÇOK. Neyse ki (?) Coop var! Tam oynanış deneyiminin keyfini çıkarmak için tehlikeli keçeli kalemleri bul, buzlu içecekler satın al ve insanların sefaletini azaltmaya çalış! (Ya da en azından senden daha az nefret etmelerini sağla)
Netherton, nereye bakacağını bilirsen çok çekicidir! Kasabayı dolaştığın sırada ucubelere ve zorbalara karşı ölmekten kaçınırken birçok farklı giysiyi, gizli göndermeleri ve gizli ayrıntıları keşfet! Keşif konusunda ne kadar iyi (veya kötü) olduğuna göre özel başarıları aç!
Özel sanat tarzına sadık kalan Freakpocalypse, seni her şeyin başladığı çizgi film serilerine geri götürecek kısa animasyonlar içeriyor! Ayrıca atmosferini canlandıran (veya öldüren), kolay akılda kalan orijinal parçaları dinle!
Coop'un ana hikâye örgüsü yalnızca birkaç saatte tamamlanabilir, ancak daha fazlasını keşfetmek ve Netherton'ın tamamını görmek istersen çok daha uzun, hatta günler sürecektir!