Dakar Desert Rally
Dakar Desert Rally, bugüne kadar geliştirilen en büyük ve en destansı off-road ralli yarışı macerası. Dakar Desert Rally, motosikletler, arabalar, kamyonlar, arazi araçları ve yan yana oturulan araçlar (SSV) gibi çok çeşitli lisanslı araç içeren, Amaury Sport Organisation'ın düzenlediği gezegendeki en büyük ralli yarışının benzersiz hızını ve heyecanını deneyimle. Oyun, hem sıkı off-road simülasyonu hayranları için hem de basit eğlence yarış oyunu hayranları için benzersiz mücadeleler sunuyor. Zorlu çevrimiçi çok oyunculu yarışlarda rekabet et ya da tek oyunculu çevrimdışı modda devasa vahşiliklerde dolaş.
Resmi lisanslı araçlar, takımlar ve pilotlar ile çok oyunculu ve tek oyunculu modlarda resmi 2020, 2021 ve 2022 Dakar Rallisi yarışlarından 30'dan fazla eksiksiz ralli yarışı bölümü. Hepsi, seni pistlerle ve yollarla kısıtlamayan devasa bir açık dünyaya yayılmış durumda. Oyun ayrıca eksiksiz bir sürüş deneyimi için çeşitli yarış direksiyonlarını destekler.
Tek oyunculu modda Rally Raid kariyerini geliştir ya da çevrimiçi çok oyunculu etkinliklerde arkadaşlarınla mücadele et.