Dakar Desert Rally - Legends Pack
Eski günlere geri dönebilmen için zamana meydan okuyan iki özel oyun içi Dakar aracı içerir: Jan De Rooy'un DAF 95 X1 TurboTwin'i ve Ari Vatanen'in Peugeot 405 Turbo 16'sı 1988'de tarih yazmak için yarıştı ve şimdi her iki araç da senin.