Dandara: Trials of Fear Edition
Baskı altındaki halkın unutulmanın eşiğinde olduğu tuhaf bir evrende, Dandara dünyayı yeniden şekillendirmek için uyandı. Mistik yaratıklar ve sınırsız keşifle dolu benzersiz bir 2D metroidvania platform oyununa hoş geldin.
Tuz dünyası çökmenin eşiğinde. Bir zamanlar özgür ruhlar olan halkı, şimdi baskı altında ve ayrımcılığa maruz kalıyor. Fakat her şey bitmiş değil, bu korku atmosferinden umut ışığı bir kahraman yükseliyor. Adı Dandara.
Zeminler, duvarlar ve tavanlar arasında zıplarken yer çekimine meydan oku. Tuz dünyasının ve onun birbirinden farklı karakterlerinin saklı gizemlerini ve karanlık sırlarını keşfet. Dandara'yı baskıcı düşmanlara karşı dövüşme ve hayatta kalma konusunda güçlendir.