Darksiders III
Oyuncuların Seven Deadly Sins'i avlama ve imha etme arayışında FURY'nin rolünü üstlendiği bir kıyamet günü Dünya'sına hack-n-slash Aksiyon Macera oyunu Darksiders III ile geri dönün. Four Horsemen'deki en öngörülemeyen ve esrarengiz FURY birçoklarının başarısız olduğu Dünya'yı yağmalayan güçlerle dengeyi sağlamanın üstesinden gelmelidir.