Darkwood
Gündüzleri sürekli değişen dünyayı keşfet, geceleri ise sığınabileceğin bir yer bulabilmek için umutsuzca dolaş. Darkwood’un dehşet dolu dünyasında hayatta kalmaya çalış, kritik kaynakları topla, savunmanı kur ve sabaha çıkabilmek için dua et.
Çeşitli ödüller karşılığında orman sakinlerinin karanlık görevlerini yerine getirecek kadar cesur musun? Ormandaki her biri birbirinden nefret eden tekinsiz yaratıklar karşısında zor seçimler seni bekliyor. Sen Darkwood’un gizemlerini yavaş yavaş ortaya çıkarırken hikâye de seçimlerine göre şekillenecek. Bir yaratıktan alacağın ödül uğruna koca bir köyü felakete mi sürükleyeceksin, yoksa insanlıktan geriye kalanlara yardım etmeyi mi seçeceksin?
Darkwood’da çürümüş yeraltı mezarlarından pis kokulu bataklıklara kadar her bir mekân, görev ve karakter özenle tasarlandı. Üstelik orman ve önemli noktalar her yeni oyunda yer değiştirerek seni sürekli belirsizlik içinde bırakırken her oynayışında yeni fırsatların kapısını aralıyor.
Tuhaf mantarlar, etler ve ormandaki diğer acayip şeyleri topla ve topladıklarını işlemek için sığınağına götür. Hareketsiz kaldığında görünmez olmak ya da odun yiyerek can yenilemek gibi güçlü mutasyonların kilidini aç. Ancak unutma, Darkwood’un gücüne teslim olmak beraberinde çeşitli zayıflıkları da getirir.
İster bir tahta parçasıyla çaresizce kendini savunmaya çalışıyor, ister havaya birkaç el ateş ediyor ol, Darkwood’a karşı verdiğin mücadele derinlere indikçe zorlaşacak. Bulabileceğin ve üretebileceğin sayısız silah var. Ormanın nispeten daha tok olan sakinleri seninle ticaret yapmaya yanaşabilir. Sığınağında silahlarını geliştirmek ve güçlendirmek için çeşitli yükseltmeler yapmanın yanı sıra molotof kokteyli gibi daha alışılmadık silahlar da üretebilirsin. Bazen de en iyi savunma, sürekli başında beklemeni gerektirmeyendir. Geceleri sığınağını zincirli tuzaklar, ayı kapanları ya da patlayan petrol varilleri ile koruyabilirsin.
Güneş battığında ormanın vahşetiyle başa çıkmak imkânsız. Geceyi atlatmak için tek çaren yolculuğun esnasında keşfettiğin sığınaklara saklanmak.