Hesap Bağlama SSS
21 Mayıs tarihinde Dauntless oturumunuzu açmadan önce lütfen aşağıdaki yönergeleri okumak için birkaç dakikanızı ayırın. Oturum açtığınız ilk seferde hesabınızı düzgün şekilde bağlayamazsanız Açık Beta ilerlemenizi kaybedebilirsiniz. Hesap bağlama işlemi hakkında herhangi bir sorunuz olursa bize Twitter, Reddit ve Discord üzerinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca support.playdauntless.com üzerinden destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Bilgisayar üzerinde Dauntless Açık Beta sürümünü oynadım ve aktif bir Dauntless hesabım var. Aynı zamanda Epic Games hesabım da var.
Bilgisayar üzerinde Dauntless Açık Beta sürümünü oynadım ve aktif bir Dauntless hesabım var. Ancak Epic Games hesabım YOK.