Dauntless - 500 Platinum
Hesabına 500 platin ekle. Bu oyun içi para, yeni silah ve zırh kaplamaları, varış emojileri, sancak özelleştirmeleri ve daha fazlasını satın almak için kullanılabilir. Av Parolanı yükseltmek için de kullanabilirsin!