Dauntless - Crimson Cavalier Paketi
Platin, silah ve zırh görünümleri, varış ifadeleri, afiş özelleştirmeleri ve daha fazlasını satın almak için kullanılabilen bir oyun içi para birimidir. Hunt Pass'inizi yükseltmek için de kullanabilirsiniz.