Dauntless - Ölüm Müridi Paketi
Eğitimli Andari Suikastçıları bile bazen hainleşip — intikam için boyun eğen, kana susamış ve hatta para için çıkarcı olurlar. Andar'ın en ölümcül katillerinin disipline ihtiyacı olduğunda, son kararı Ölüm Müridi verecektir.