Dauntless - Krolach Doomslayer Paketi
Krolach'ın efsanevi Çelik Ustaları, her girdikleri savaşın sonları olabileceğini bilen... ama asla pes etmeyen Slayer'lar için vahşi göklerin altında bu gaddar silahları işliyor.