Dauntless - Voidcore Revokers Paketi
Bu Void Runner sabıkalıları ile Call of the Void'i tekrar ziyaret edin. Dengesiz gölgesel mikro-tekillikler ve tuhaf fizik kuralları ile çalışan bu gizli silahlar, ancak onları ustalıkla kullanabilen birkaç güçlü kişiye ait.