Dauntless
Dauntless, Phoenix Labs'in geliştirdiği ücretsiz bir çevrimiçi aksiyon RYO'dur. Düzenli güncellemeler, dönemsel etkinlikler, yeni Behemoth'lar ve çok daha fazlası, zengin ve gelişen bir dünyada seni bekliyor.
Eşsiz silahlar, zırhlar ve teçhizatlar üret ve Slayer'ını oyun tarzına göre özelleştir.
Uzun süre önce yitirilmiş bir uygarlığın üzerindeki yaşam, gizem ve tehlikelerle dolu canlı toprakları keşfet.
Sürekli gelişen zengin bir evrende düzenli güncellemeler, çeşitli aktiviteler, mevsimlik etkinlikler ve yeni Behemoth'larla heyecan verici bir maceraya katıl.