Dead by Daylight - Descend Beyond Chapter
Descend Beyond, Dead by Daylight'ın bir bölümüdür. İçerisinde yeni Katil Maraz ve yeni Kurban Felix Richter bulunuyor. Bu eklentiyi satın almak, yeni Katil ve yeni Kurban ile birlikte yeni Kurban için özel bir eşyayı da açar.
Yeni Kurban Felix Richter, özgün bir bakış açısına sahip aykırı bir mimar. Babasının kaybolduğu gizemli adaya dönen Felix, ötedeki karanlığa adım attı ve onu bir daha gören olmadı.