Dead by Daylight - End Transmission Chapter
Bir zamanlar hayatta kalmamıza yardımcı olan şey, şimdi sonumuzu hazırlıyor. Dead by Daylight'ın End Transmission Bölümü, yeni Katil The Singularity'yi ve yeni Kurban Gabriel Soma'yı içeriyor. Yeni harita Toba Landing'e tüm oyuncular erişebilir. Bu eklentiyi satın aldığında 2 özel kozmetik eşya da senin olur: The Singularity için Curved Scythe ve Gabriel için Illuminated Shirt.
Katil, The Singularity. İnsanlığın yok oluşunun potansiyel bir mimarı olan The Singularity, inanılmaz derecede zeki olmasının yanı sıra ahlak kavramından yoksundur.
Dead by Daylight: End Transmission ayrıca yeni bir Kurban da içeriyor: Gabriel Soma. Huxlee şirketi tarafından tasarlan DNA ile yaratılan savaşçı Gabriel, The Singularity'nin karanlık tarafa geçip tüm ekibini katletmesinin ardından hayatta kalan tek kişi olarak karşımıza çıkıyor.