Dead by Daylight - Of Flesh and Mud Chapter
Of Flesh and Mud, Dead by Daylight'ın üçüncü bölümüdür. Eğer Bataklıklı Göl'e girecek ve dehşete maruz kalacak cesaretin varsa karanlık efsunlara ve çamur içindeki çürüyen cesetlere karşı hazırlıklı ol. Yeni katil Acuze seni sulak alanda bekliyor. Ayrıca burada yeni kurban Ace Visconti ile tanışacaksın.
Hayattayken parça parça yenmesi sonucu aklını yitiren bir kadın. Şansın her zaman ondan yana olduğunu düşünen bir adam. Yanmış kulübeler, ürkütücü bir çamur labirenti ve paslanmaya devam eden bir gemi mezarlığı seni bu bataklıkta bekliyor. Adımlarına dikkat et.