İşte tam burada seçilmiş olanlara hayatları için minnet duyma fırsatı sunan bir öğretmen; The Pig devreye giriyor. Ya kendi hayatımız için savaşacağız ya da ölüp gideceğiz.
David Tapp tam aksini düşünüyor. David, herkesin tuzak şeklinde bir ölüm tehdidi olmadan kendi hayatını yaşamakta özgür olduğuna inanıyor. The Pig'i arayan deneyimli bir dedektif ve onu Gideon Et Tesisi'ne götüren bir arayış.